Snö och lite shopping

Idag var jag ledig tredje dagen på raken, så skönt och välförtjänt om du frågar mig! Det har snöat i massor och jag har haft väldigt ont i ryggen med en massa spänningar. Det blev ingen ridning för mig idag utan Laslo fick mysa och käka morötter istället. 


Vid lunch kom mamma och hennes väninna upp och hälsade på då väninnan i fråga ville träffa Laslo och se honom i verkligheten. Han charmade loss totalt och fick fler medlemmar till sin fan club - haha 

Efter stallet åkte jag till hööks och skulle bara "titta" då jag ska försöka spara ihop till en ny dressyrsadel så Laslo har börjat forma om sig. :) 
Men som vanligt så gick jag därifrån med saker. 😂 hittade även ett deessyrschabrak som jag såååå gärna ville ha, men lät bli. Duktiga jag som står emot frestelser! (Ibland) 

Kommentarer:

1 Karolina Nilsson Grenabo:

Vilket charmtroll! Förstår att han lätt får fanclub :)

Kommentera här: